madeleine er skjult; i kjærlighet
ung, naiv. liker kjærlighet. oslopike.
søndag, oktober 21, 2007
wannabesick
jeg er velsigna med en sabla god helse. på mange måter. jeg tåler mye, og det jeg generelt har slitt med de siste årene har vært forkjølelse, kanskje sjelden en tøtsj av feber. jeg har ikke kastet opp på ti år, tenker jeg. det er fint.

men nå som det er høst skulle jeg ønske at jeg ble litt syk. litt kosesyk. ikke intenst head-over-heels, men sånn passe. du vet. slik at jeg dessverre må holde senga og livnære meg på imsdalvann og brød. at jeg kan tusle i pysjbukse og morgenkåpe hele dagen, og snufse litt for meg selv.

og jeg vurderer stadig sterkere å drikke bånnski med giardiaparasitter på trass.
(nei, jeg kommer ikke til å gjøre det, altså, bekymrede sjeler.)

siden jeg fant ut at jeg ikke er en slik en som blir syk, har jeg begynt å gjøre noe med det. jeg synes det er feigt at alle andre skal få lov til å ta seg femten prosent fri fra skole bare fordi de er syke. så jeg er latesyk i stedet. eller forebyggende fravær. forebyggende fravær er det fineste.

forøvrig er jeg også glad for at jeg slapp å verken være syk eller latesyk for hundre eller flere år siden. helsevesenet på den tiden latet til å være ekkelt.
posted by madeleine @ 00:15  
0 Comments:
Legg inn en kommentar
<< Home
 

...liker Jesus, matematikk, pus, venner, gutten min, god mat og det å være glad.

 
hva var det jeg sa?
tidsmaskin
sånn ellers -

hvis du har noe du ville ha sagt, send det til madeleii på ulrik.uio.no, foreksempel. som oftest er jeg nokså grei.

vinker