madeleine er skjult; i kjærlighet
ung, naiv. liker kjærlighet. oslopike.
tirsdag, november 06, 2007
madeleines dagbok: 11.februar 1999
det er klart at det ikke skjedde spennende ting som å slå opp daglig, selv i 1999, så dette er heller bildet på en normal dag. hvorfor jeg skrev alt i det hele tatt, kan man lure på.

I dag hadde vi Kari i samf. I engelsk var vi hos fadderbarna, leste eventyr. Så var det forming. Vi hadde om Synsbedrag og det, og i de to siste timene laget vi klovner (!) av noe moosegummi. I langfri sa ikke Sebastian at vi måtte ut, og vi ble sittendes inne hele frim. Lene var på en skala mellom 0 og 10 10,9 sur når vi gikk hjem. Var på korps. NATTA PS! Tommy hvisket noe til Anders og så på meg....

Etiketter:

posted by madeleine @ 14:42  
2 Comments:
  • At 6/11/07 15:49, Blogger Carita said…

    Haha!!! Den siste setninga var best!! :D

    Det var tider det... den gangen den største bekymringen man hadde var at noen så på deg og hviska...

     
  • At 6/11/07 15:55, Blogger madeleine said…

    eller man håpte intenst på at det de sa var "se, madeleine er søt" eller noe. for man var jo håpløst forelska, wie immer.

     
Legg inn en kommentar
<< Home
 

...liker Jesus, matematikk, pus, venner, gutten min, god mat og det å være glad.

 
hva var det jeg sa?
tidsmaskin
sånn ellers -

hvis du har noe du ville ha sagt, send det til madeleii på ulrik.uio.no, foreksempel. som oftest er jeg nokså grei.

vinker