madeleine er skjult; i kjærlighet
ung, naiv. liker kjærlighet. oslopike.
torsdag, november 22, 2007
madeleines dagbok: 15.februar 1999
i dag: dagen jeg oppdaget den store effekten tre prikker etter hverandre kunne ha. og merk dere hvor håpløst, blindt betatt jeg er av Tommy. for ikke å glemme at jeg av merkelige grunner ikke orket å skrive to t'er i "natta"


I dag er det 15 februar. Fortsatt ikke funnet bøylen... Forsov oss til 7:45. Lene kom kl. 9:15 - hadde glemt seg. Tommy sa - den fine vrengte lua di. --- Jeg kommer til å gå med den lua lang tid fremover! Jeg måtte være vara for Anna i dag -- gulp!! Men ingen Lars (lærer, red anm.) kom - og intet skjedde. Så vi kom tilbake tidlig... sukk... Dagen gikk, Lene ble med hjem. Vi gjorde lekser, spilte Golf (datan oppe) chattet. Hun gikk... legge seg!!
NATA



hvis det bare er jeg i universet som storkoser meg med å blogge om min trivielle og relativt tragiske historie, skal jeg... vel, kommer nok til å fortsette uansett. men du kan gi ditt bifall eller motfall (?) i kommentarboksen. ai. og her tigger jeg etter kommentarer også. dette går _ikke_ vegen.

Etiketter:

posted by madeleine @ 14:32  
5 Comments:
  • At 22/11/07 21:00, Blogger Carita said…

    Jeg syns det er gøy å lese. For det er veldig deg selvom det er 8 år siden. prøver å se for meg en liten-madeleine... hihi! det er ganske moro!

    Forresten! Er det noe galt med tre prikker etter hverandre...?

     
  • At 22/11/07 22:10, Blogger madeleine said…

    overhodet ikke noe galt med tre prikker - eller tre streker, for den saks skyld - etter hverandre. dette var kanskje bare litt overkill?

     
  • At 22/11/07 22:17, Blogger vianho said…

    i want more!! hallo! prøver jo desperat å finne ut hvem som skjuler seg bak de fantastiske navnene... hehe;)

    også er det gøy å være tilbake i 99. mimre litt om hva som foregikk rundt oss da:)

    *KLEM!*

     
  • At 22/11/07 23:11, Anonymous Thomas said…

    Jeg syns ikke disse er de beste postene dine, men jeg leser dem jo. =)

     
  • At 23/11/07 09:06, Blogger Simon said…

    Best de er, kjenner meg veldig igjen, leste litt i notater fra jeg var på samme alder, og det er mye likt

     
Legg inn en kommentar
<< Home
 

...liker Jesus, matematikk, pus, venner, gutten min, god mat og det å være glad.

 
hva var det jeg sa?
tidsmaskin
sånn ellers -

hvis du har noe du ville ha sagt, send det til madeleii på ulrik.uio.no, foreksempel. som oftest er jeg nokså grei.

vinker