madeleine er skjult; i kjærlighet
ung, naiv. liker kjærlighet. oslopike.
fredag, november 02, 2007
madeleines dagbok: 9.februar 1999
som nevnt tidligere begynner jeg altså nå på å avsløre småbiter fra min rosa dagbok fra sjette til niende klasse. åpenbart legger jeg en viss sensur på navn, og for å gjøre dette ekstra tydelig, velger jeg mange teite navn.

I dag slo Tommy opp med Anna...!? Ble litt glad med en gang, men likevel ble jeg sur på han - de har vært sammen 6 dager - wow. Vi bakte fastelavensboller på heimkunnskapen...nam. Tommy sa at Smileyklokka mi var kul...! Lene ble med meg hjem og Anna kom. Vi hadde det egentlig kjempemoro. Vi chatta, spilte fotball, spilte "dødskjipe" spill som var morsomme, Også var vi på mirc og lot som om vi var tre jenter som delte leilighet. Vi avtalte med en å møtes utenfor Burger King i Karl Johan. Ryddet kjøkken. NATTA

Etiketter:

posted by madeleine @ 23:56  
4 Comments:
  • At 3/11/07 00:34, Blogger vianho said…

    o my gosj!! veldig klar for de ekte navna ja merker jeg... har mine mistanker:P hehe:) anyway... gleder meg til fortsettelsen;) glad i deg! klem!

     
  • At 3/11/07 02:23, Anonymous Rebølla said…

    Haha! Møtes ved burgerking i karl johan. Flotters! :P

     
  • At 3/11/07 20:32, Blogger kristin said…

    Veldig bra med overgangen fra BurgerKing til rydde kjøkken, merker jeg.

     
  • At 6/11/07 08:46, Blogger Simon said…

    Søtt er ordet, ordet er søtt.
    "SØTT"

     
Legg inn en kommentar
<< Home
 

...liker Jesus, matematikk, pus, venner, gutten min, god mat og det å være glad.

 
hva var det jeg sa?
tidsmaskin
sånn ellers -

hvis du har noe du ville ha sagt, send det til madeleii på ulrik.uio.no, foreksempel. som oftest er jeg nokså grei.

vinker