madeleine er skjult; i kjærlighet
ung, naiv. liker kjærlighet. oslopike.
fredag, november 30, 2007
nullte desember
7.oktober 2007. røa, oslo vest. 7-eleven. julegodteri i salg.

jeg er frøken anti-Juhl. i år brøt jeg min klementinnekt den 23.november, fire dager seinere enn i fjor. jeg har et gående prinsipp på at det er fint å vente med jul helt til den virkelig er der. dog, når klementinnekten først var brutt, kunne jeg likegodt pøse på med jul i alle bauer og kanter. så nå prøver jeg å få sjokkjulestemning. mp3-spilleren er full av juleplate og alle mine julefavoritter, deriblant; oh holy night av cartman i south park, og ikke minst hej mitt vinterland av vikingarna. jeg spiser klementiner til den store gullmedalje... ja, i hvertfall kvalifiserer jeg til konkurransen. vi har laget julekalender, appelsin med nellikspiker i.

så dro jeg til stavanger. på gardermoen var det nok snø. nok til å være fint, nok til å være overbevisende, nok til å forsinke flyet 34 minutter. vel fremme i stavanger var det ikke spor av snø. men. jeg har hørt rykter om at de vakre menneskene (dog jeg hittil bare har møtt ei av dem) skal begynne å se på jul i skomakergata fra i morgen av, at de har ordnet fire adventslys, slik at vi kan tenne et på søndag. og da er det håp. i år må bli den beste julen noensinne, for jeg stikker rett etter. og, jeg må bli feitere enn noensinne. i løpet av jula hjemme. oh yes.

(og hei, kristin og eva-darling, jeg vet at jeg halvveis har stjålet titlene deres. men det var så fristende.)
posted by madeleine @ 12:48  
0 Comments:
Legg inn en kommentar
<< Home
 

...liker Jesus, matematikk, pus, venner, gutten min, god mat og det å være glad.

 
hva var det jeg sa?
tidsmaskin
sånn ellers -

hvis du har noe du ville ha sagt, send det til madeleii på ulrik.uio.no, foreksempel. som oftest er jeg nokså grei.

vinker