madeleine er skjult; i kjærlighet
ung, naiv. liker kjærlighet. oslopike.
fredag, november 09, 2007
pusekatteland - attekattenoa
så er det vel noe deilig med å være hjemme også. hos en mamma og en pappa som kjenner deg. og for slike som meg, som blogger, og som liker å prate om seg selv, og som, ja, liker oppmerksomhet, er det godt med noen som er oppriktig interessert. foreldre, med andre ord. som lytter bare du åpner munnen.

og småsøsken, som har gledet seg til at jeg kom hjem.

og melkesjokolade og coca cola i kjøleskapet. og biler som man kan kjøre, ååå, kjøre bil, det er fint. og fire, en-to-tre-fire pusekatter.

og at jeg er stor jente, så jeg kan sitte oppe så lenge jeg vil, egentlig, selv om jeg egentlig ikke har lyst til å sitte oppe så veldig mye lenger nå.

og ett stykk gardejente kommer også hjem denne helga, fort, og et stykk økonomijente flytter fra det ene huset til det andre, så man får prøve å hilse på de også.

og at siden jeg drar til kenya i januar, er det fint å prioritere litt familie.

men nå plukker jeg en pusekatt og legger meg.
posted by madeleine @ 00:31  
0 Comments:
Legg inn en kommentar
<< Home
 

...liker Jesus, matematikk, pus, venner, gutten min, god mat og det å være glad.

 
hva var det jeg sa?
tidsmaskin
sånn ellers -

hvis du har noe du ville ha sagt, send det til madeleii på ulrik.uio.no, foreksempel. som oftest er jeg nokså grei.

vinker