madeleine er skjult; i kjærlighet
ung, naiv. liker kjærlighet. oslopike.
fredag, november 16, 2007
tannlege røskeland
Kondomer blir hårstrikker
Brukte kondomer blir resirkulert til hårstrikk i det sørlige Kina, men det vil myndighetene ha slutt på.
- Disse billige og fargerike gummistrikkene selger godt, men de truer helsen til lokalbefolkningen, skriver avisen China Daily. Lokale helsemyndigheter understreker at det er forbudt å resirkulere brukte kondomer, og viser til at det kan bidra til å spre seksuelt overførbare sykdommer.
- Folk kan få aids, kjønnsvorter og andre sykdommer dersom de holder gummistrikkene i munnen mens de fletter håret eller setter det opp, sier hudlegen Dong til China Daily


- Dagbladet, 14.11.07
posted by madeleine @ 17:09  
2 Comments:
  • At 16/11/07 19:56, Blogger vianho said…

    jeg sier det igjen! det er ekkelt!!

     
  • At 19/11/07 11:16, Blogger Simon said…

    ahh, kina. Fantastisk! Som jeg har sagt før: "Det er en gal gal verden, og jeg er stolt av å være en del av den." :)

     
Legg inn en kommentar
<< Home
 

...liker Jesus, matematikk, pus, venner, gutten min, god mat og det å være glad.

 
hva var det jeg sa?
tidsmaskin
sånn ellers -

hvis du har noe du ville ha sagt, send det til madeleii på ulrik.uio.no, foreksempel. som oftest er jeg nokså grei.

vinker