madeleine er skjult; i kjærlighet
ung, naiv. liker kjærlighet. oslopike.
søndag, desember 23, 2007
julealvorsord
jula funker ikke i år.
jeg får det ikke til. jeg liker ikke å kjøpe gaver i år. jeg synes det er helt middels å få gaver. jeg gleder meg til maten, da. og tv-programmer. og treet er pyntet fint, og det er deilig å bare være kjernefamilien i år, uten besteforeldre.
men det er noen spesielle som er for langt vekke.
og snart vil alle være for langt vekke.
og akkurat nå, hvis jeg kunne velge, akkurat nå, ville jeg ikke dratt. jeg ville bare brutt nå, droppa hele kenya og stoppet tida. men jeg vil jo ikke det. jeg vil jo til kenya. jeg bare synes ting er litt triste, liksom. og jeg er så glad i alle.

og hei, alle sammen. jula handler om Jesus. og kjærlighet og sånn, Guds kjærlighet til menneskene. og maria og josef. josef er forresten et veldig bra navn. sammen med lukas. og jeg liker vel i grunn sørlendingene best på avstand. særlig ændalittene.

likefullt! en velsigna jul. det ønsker jeg dere alle sammen.
posted by madeleine @ 19:36  
3 Comments:
  • At 24/12/07 00:13, Blogger wilfu said…

    God jul i stua tilbake, HER funker iallefall jula i år, så det trenger du ikke bekymre deg for :)

    Jeg elsker julesangene, juleshoppinga, julestressinga, og alle de blide fjesene i butikkene. Det er jul det!

    Kos deg Mæddis, vi prates regner jeg med, hvis ikke skylder jeg deg et slag i trynet eller no sånt. Hils Kent William og han andre bruttern og alle sammen egentlig, så skal jeg be om at besteforeldrene dine ikke leser bloggen din og blir dødslei seg.

    Willabong gir deg juleklem!

     
  • At 24/12/07 00:45, Blogger Carita said…

    Søte deg!!
    Det er ikke langt til Kenya...
    En dags reise unna
    En telefon-samtale unna
    En mail unna

    Det kommer til å bli bra!!!
    God jul!!
    Koooos!! :)

     
  • At 24/12/07 10:58, Blogger madeleine said…

    dere er søte, og dere har rett. begge to. og heihå, jeg er skikkelig glad i dere begge.

     
Legg inn en kommentar
<< Home
 

...liker Jesus, matematikk, pus, venner, gutten min, god mat og det å være glad.

 
hva var det jeg sa?
tidsmaskin
sånn ellers -

hvis du har noe du ville ha sagt, send det til madeleii på ulrik.uio.no, foreksempel. som oftest er jeg nokså grei.

vinker