madeleine er skjult; i kjærlighet
ung, naiv. liker kjærlighet. oslopike.
lørdag, desember 15, 2007
madeleines overlevelses- mekanisme
i dag kan jeg telle ned til avreise på alle tær og fingre. med andre ord, det nærmer seg. og jeg får hetta. hva tenker du med, madeleine? fem måneder i bushen, er dette virkelig lurt? men så har du, helt samtidig, den andre stemmen. slapp av, madeleine. bare stol på meg. dette blir kjempebra.

for nå drar jeg snart. til svarteste kenya. eller. de er visst ikke så svarte der. men uansett. så i dag har jeg laget et a3-ark, kalt "madeleines overlevelsesmekanisme". rullet sammen blir det nesten et skattekart. rullet ut finner du alle dagene fra i dag til og med fjerde januar. alle har en sirkel hvor jeg kan fylle inn hva som skjer. under skriver jeg ting som må skje i løpet av perioden. for så å stryke dem ut når jeg får satt dem inn i en sirkel.

greia er, hvis jeg ikke vet at jeg har kontroll på rotet, får jeg ikke sove om nettene. så, jeg har laget kontroll. og den skal være med meg 24/7 frem til fjerde januar. slik at jeg alltid har kontroll. og hver gang jeg kommer på noe skal den opp av veska og tanken skal noteres ned umiddelbart. så glemmer jeg det ikke. så husker jeg alt. så slipper jeg å begynne å gråte av at jeg glemmer noe. det er sikkert fjorten andre ting jeg kan gråte av før jeg kan bruke tid og tårer på glemmegråt.

there will be tears. there will be laughter. something is going to be forgotten. stay tuned with "Bush-Madeleine 08" - coming to your computer.
posted by madeleine @ 15:17  
2 Comments:
Legg inn en kommentar
<< Home
 

...liker Jesus, matematikk, pus, venner, gutten min, god mat og det å være glad.

 
hva var det jeg sa?
tidsmaskin
sånn ellers -

hvis du har noe du ville ha sagt, send det til madeleii på ulrik.uio.no, foreksempel. som oftest er jeg nokså grei.

vinker