madeleine er skjult; i kjærlighet
ung, naiv. liker kjærlighet. oslopike.
torsdag, desember 06, 2007
rabl
det er atten dager igjen til julaften. ørten ting skal skje innen den tid, men akkurat nå orker jeg ikke å tenke på det. jeg er sjuk.

og jeg hater det når alle andre sutrer og griner når de er sjuke, og at de ikke prater om annet. men jeg er akkurat slik selv. alt for å høste litt medfølelse.

det er andre natta med jevnlige dobesøk for å pusse nesa. med å våkne fordi det er helt tett. med å våkne bare fordi jeg har feber. men i dag tenkte jeg - jeg kan jo likegodt stå opp - når klokka var kvart over seks. sovinga blir ikke god uansett.

det som er fint, da, eller hvertfall var det i går natt, var at jeg fikk med meg synet av helt, helt fersk snø. klokka tre. uten preg av føtter eller biler, sånt er fint.

også er det tjueni dager til vi drar. og jeg får hetta. hetta, I tell you.
posted by madeleine @ 06:44  
0 Comments:
Legg inn en kommentar
<< Home
 

...liker Jesus, matematikk, pus, venner, gutten min, god mat og det å være glad.

 
hva var det jeg sa?
tidsmaskin
sånn ellers -

hvis du har noe du ville ha sagt, send det til madeleii på ulrik.uio.no, foreksempel. som oftest er jeg nokså grei.

vinker