madeleine er skjult; i kjærlighet
ung, naiv. liker kjærlighet. oslopike.
torsdag, desember 27, 2007
takk
jeg er vrang denne jula. det er for mange ting å forholde seg til på en gang, og da kommer hodet mitt til et punkt hvor det gir opp, og jeg orker ikke forholde meg til noenting. helst en person av gangen, om jeg skal være med mennesker. helst ikke pakke til kenya. helst ikke vaske tøy. helst ikke. helst ligge under en dyne og ikke tenke, ikke føle, ikke la tiden gå. stopp tiden, stopp verden, kan vi ikke bare leve en uke i pause?

men hjertet henger med. og jeg vet hvem jeg har gitt hjertet mitt til tidligere, og at Han tar vare på det. at jeg kan hvile og gi beng i stresset, for jeg har en Far i himmelen som passer på hjertet mitt. det er ingen andre enn Ham. none but Jesus.
posted by madeleine @ 15:08  
0 Comments:
Legg inn en kommentar
<< Home
 

...liker Jesus, matematikk, pus, venner, gutten min, god mat og det å være glad.

 
hva var det jeg sa?
tidsmaskin
sånn ellers -

hvis du har noe du ville ha sagt, send det til madeleii på ulrik.uio.no, foreksempel. som oftest er jeg nokså grei.

vinker