madeleine er skjult; i kjærlighet
ung, naiv. liker kjærlighet. oslopike.
fredag, januar 11, 2008
blir det kenya? eg undrar
det blir kenya, det er nødt til å bli kenya. men det er nok en gang utsatt, og for alle som følger med på nyhetene, har vi i dag hørt at de planlegger nye protester og demonstrasjoner. og ingen vil sende oss til et krigsherjet område.

som min venn kristian sa det, så er vi jo i kenya på alle andre måter enn rent fysisk. hodet mitt har koblet ut for lengst. spørsmålet blir - kommer jeg til å få feire min tjueenårsdag innenfor norges grenser? det som lenge har virket utopisk - jeg skulle på alle måter være i isiolo da - er plutselig innen rekkevidde.

møkk it, jeg stikker til fjels sammen med noen fine fjols.
posted by madeleine @ 16:08  
0 Comments:
Legg inn en kommentar
<< Home
 

...liker Jesus, matematikk, pus, venner, gutten min, god mat og det å være glad.

 
hva var det jeg sa?
tidsmaskin
sånn ellers -

hvis du har noe du ville ha sagt, send det til madeleii på ulrik.uio.no, foreksempel. som oftest er jeg nokså grei.

vinker