madeleine er skjult; i kjærlighet
ung, naiv. liker kjærlighet. oslopike.
onsdag, januar 16, 2008
mellomtiden
da jeg ringte thomas i kveld, fortalte han at de alle satt og ventet på oss. da måtte vi jo dra, og i stua satt det jammen seks stykker som bare ventet på at vi kunne sette i gang moroa. vi gjorde vårt beste, drakk ananaste og var engasjerte tp-spillere. så ble vi kastet ut, men det var ikke noe problem, for vi kunne bare gå videre til en wii-maskin. og tre svært sure tap for undertegnede. men jeg kom ut av det med stoltheten i behold (?) - sammen med en ubøyelig lyst til å skade noen hardt og vondt.

og vi var på geilo i helga. snø og ski og utfor og sånt er fint, selv uten hansker. i morgen er det mice tro igjen, for løkkily er jeg her nok en onsdag. improteater på sitt beste, uten tvil.

så tross tåke, apati og det som verre er, er det veldig fint å være i oslo også. å bli sagt hadet til opptil flere ganger kan få enhver til å føle seg verdsatt. fine folk, fine byen, fine livet, fine gutten.
posted by madeleine @ 00:41  
1 Comments:
  • At 16/1/08 01:05, Anonymous Thomas said…

    Vi er her når du kommer tilbake også. Lover. Vi vil være akkurat de samme, selv om du skulle finne på å forandre deg masse.

     
Legg inn en kommentar
<< Home
 

...liker Jesus, matematikk, pus, venner, gutten min, god mat og det å være glad.

 
hva var det jeg sa?
tidsmaskin
sånn ellers -

hvis du har noe du ville ha sagt, send det til madeleii på ulrik.uio.no, foreksempel. som oftest er jeg nokså grei.

vinker