madeleine er skjult; i kjærlighet
ung, naiv. liker kjærlighet. oslopike.
lørdag, januar 19, 2008
si meg - hva betyr adjø?
er det bare trist - no' som sårer deg?

adjø er alt i alt en fin ting, dere. i hvertfall når det er snakk om to uker. tunisia, here I come. for adjø innebærer mye smør. mye kliss. mye sentimentalitet, mye ekthet.

og jeg vet jeg har vært et vrangt lite menneske de siste ukene. sorry til alle som føler seg vonbrotne og såret, men det er en merkelig situasjon å være i når man er psykisk i et land langt, langt vekke. så jeg har ikke orket å bry meg så hardt om ting jeg vanligvis prøver å huske, jeg har fokusert på å gjøre det jeg har hatt lyst til. det har blitt mye han fine, og litt mindre alle andre. beklager. kommer tilbake sterkere seinere. vrangere også, kanskje. kjære tid. jeg skjønner ikke hvordan folk holder ut med meg.
posted by madeleine @ 00:27  
3 Comments:
Legg inn en kommentar
<< Home
 

...liker Jesus, matematikk, pus, venner, gutten min, god mat og det å være glad.

 
hva var det jeg sa?
tidsmaskin
sånn ellers -

hvis du har noe du ville ha sagt, send det til madeleii på ulrik.uio.no, foreksempel. som oftest er jeg nokså grei.

vinker