madeleine er skjult; i kjærlighet
ung, naiv. liker kjærlighet. oslopike.
fredag, januar 04, 2008
statusrapport
det er bråk i kenya. ud sier at vi ikke får lov til å reise, så da gjør vi jo ikke det. vi blir her en stund til. men hvor? hvor gjør man av seg i ti dager? hva er hjemme? hva skal jeg gjøre i ti dager jeg egentlig skulle vært et annet sted? alt snor seg sammen til problemer i hodet mitt, og nå funker faktisk ingenting.

hvor ble mitt tjenersinn av?
Herre, ta meg inntil deg
og la meg se verden med dine øyne
posted by madeleine @ 14:47  
2 Comments:
  • At 5/1/08 11:47, Blogger The Ant On The Shelf said…

    jeg måtte bare kommentere dette så det står: "1 hemmelig beundrer" på posten din - dessuten skal du vite, at jeg er glad du er her, for selv om ikke du helt vet hva du gjør, så vet jeg det, sånn nesten. du er kärlek. du er kärlek. vi er kärlek. kärlek.

    p.s du skal få lange brev av meg uansett hvor du lander - jeg har allerede begynt å kladde på det første i moleskinen min.

     
  • At 8/1/08 15:41, Blogger Simon said…

    Så mange sarkastiske kommentarer om negere jeg har, takket være dem selv de siste dagene. Men jeg skal overvinne fristelsen og helder melde at jeg håper det ordner seg snart. Jeg vet hvor mye du har gledet deg. Dog jeg må si jeg så denne komme, når jeg var der i fjor. Var mye sinne å finne når politikken var oppe til sammtale.

    Trist de ikke kan oppføre seg som folk så dere kan komme å melde det budskap dere har med dere som håndbagasje.

     
Legg inn en kommentar
<< Home
 

...liker Jesus, matematikk, pus, venner, gutten min, god mat og det å være glad.

 
hva var det jeg sa?
tidsmaskin
sånn ellers -

hvis du har noe du ville ha sagt, send det til madeleii på ulrik.uio.no, foreksempel. som oftest er jeg nokså grei.

vinker