madeleine er skjult; i kjærlighet
ung, naiv. liker kjærlighet. oslopike.
onsdag, januar 23, 2008
tunisia
jeg har laert meg aa unngaa blikk, jeg stempler alle tunisiermenn som slasker i rent selvforsvar - for om man ser dem i oeynene og smiler, tror de du er hypp.
jeg liker boenneropene, jeg. jeg synes det er dritfint. jeg liker mye her, jeg liker buffet to ganger om dagen, jeg liker aa kjenne hjertet Gud har for tunisia, jeg liker aa vaere vekke, selv om det er noksaa trist og tungt ogsaa. alt bra, alt vel. hadde jeg hatt ninja-bull her kunne hun fortelle en historie jeg har skrevet for et par dager siden. snart kommer den ogsaa.

om to dager blir jeg tjueen. det er helt fint.
posted by madeleine @ 16:22  
4 Comments:
  • At 23/1/08 23:06, Anonymous emelie said…

    Tunisia er bra, ja. Og grattis med dagen som kommer =)

     
  • At 24/1/08 01:31, Anonymous Rebølla said…

    Kan jeg ringe deg på bursdagen din, eller har du en mobil som er død i Tunisia?

     
  • At 25/1/08 07:32, Anonymous Thomas said…

    *synge*

    Gratulerer med da'n
    Gratulerer med da'n
    Gratulerer, kjære Madeleine...
    Gratulerer med da'n!

     
  • At 25/1/08 10:39, Anonymous trikkefører said…

    Madeleine råkker bolle!
    Gratulerer med dagen!
    Keep it real!

     
Legg inn en kommentar
<< Home
 

...liker Jesus, matematikk, pus, venner, gutten min, god mat og det å være glad.

 
hva var det jeg sa?
tidsmaskin
sånn ellers -

hvis du har noe du ville ha sagt, send det til madeleii på ulrik.uio.no, foreksempel. som oftest er jeg nokså grei.

vinker