madeleine er skjult; i kjærlighet
ung, naiv. liker kjærlighet. oslopike.
lørdag, februar 09, 2008
nairobi/tunisia
reisefeber? javisst.

nairobi er ikke så crazybanana som nyhetene skal ha det til. selv om du merker det er en sår tone bak alt, så prøver kenyanerne å beholde håpet, la livet gå videre. det merker en, det merker jeg. så her er det fint, som i fjor. jeg har kjøpt meg en lokalmobil. den er finfinfin. også, stikker jeg til etiopia på mandag. adjøda, adjøda. i mellomtida kan dere se hvem jeg reiser sammen med her, og selv om vi er utenfor nettrekkevidde, vil den på magisk vis oppdatere seg. trallalei. også har jeg laget en liten bildekavalkade fra tunisia her.


posted by madeleine @ 14:29  
1 Comments:
  • At 12/2/08 13:35, Anonymous Rebølla said…

    Jeg hadde en drøm. Jeg drømte at du ikke hadde dratt enda, og at jeg tenkte at det kom til å bli en pine å holde ut helt til sommeren uten noe maddisinnput. Det var mye værre i drømmen enn i virkeligheten, selv om det er kjipt her og.

    Men, hva skjer med at Edel og div er på msn 'støtt', men ikke du? Dere har ikke samme tilgang kanskje? Anyway. Mail er jo kjekt. Og du er kjekkT. :P (Tørr) Men jeg liker deg! Og plutselig er du tilbake. Det blir en fin dag. :) Kos deg så lenge, kjære!
    Og husk; Ikke dø!

     
Legg inn en kommentar
<< Home
 

...liker Jesus, matematikk, pus, venner, gutten min, god mat og det å være glad.

 
hva var det jeg sa?
tidsmaskin
sånn ellers -

hvis du har noe du ville ha sagt, send det til madeleii på ulrik.uio.no, foreksempel. som oftest er jeg nokså grei.

vinker