madeleine er skjult; i kjærlighet
ung, naiv. liker kjærlighet. oslopike.
lørdag, april 19, 2008
livet er ikke det verste man har
kritiske røster hevder at jeg har vært lusen på oppdatering her i det siste.
jeg vet ikke hvorfor.
har vel ikke hatt så mye å si. eller, kanskje jeg har hatt for mye å si, fordi alle spør meg om afrika, hvorfor jeg dro in the first place, hvorfor jeg kom hjem igjen, hvordan var afrika, og hva i heia gjør jeg nå, hvor bor jeg, hva spiser jeg, hvem treffer jeg, og ikke minst, hvorvidt alt dette går bra. de ber meg egentlig å vrenge sjela. og jeg pleier som regel å være svært gira på å vrenge sjela til de fleste, ikke minst trives jeg som sentrum for oppmerksomhet, men et sted går grensen. selv for meg.

jeg er hjemme i norge, og jeg liker norge skammelig mye bedre enn afrika. selv om afrika er fint. sånn. nok om det. la oss se fremover. eller bare på i dag. i morgen. nå. det er jo faktisk det som er viktigst.

men jeg savner folka på gruppa mi, jeg gjør det. fine folk. likevel, det holdt ikke hardt nok at de er sykt bra.

jeg har fått meg en ny fin rød bok (som skal bli enda finere når jeg får laget litt collage av den) som forteller meg litt av hva jeg planlegger. og det er plass til å fylle den opp med mer, akk, så mye mer.

jeg liker dere!
posted by madeleine @ 00:37  
2 Comments:
  • At 19/4/08 16:56, Anonymous Lisa said…

    Og vi liker deg:)

     
  • At 22/4/08 21:18, Anonymous Anonym said…

    smisk smask du trenger en dask! savne deg min kjære.. du får snart snart snart en goooooooooooooood klem igjen! bare noen uker igjen nå! orker ikke å tenke for mye på at du har dratt, har fremdeles noen sure punkter igjen;-) fytti jeg er gla i deg!

    -salmonella-

     
Legg inn en kommentar
<< Home
 

...liker Jesus, matematikk, pus, venner, gutten min, god mat og det å være glad.

 
hva var det jeg sa?
tidsmaskin
sånn ellers -

hvis du har noe du ville ha sagt, send det til madeleii på ulrik.uio.no, foreksempel. som oftest er jeg nokså grei.

vinker