madeleine er skjult; i kjærlighet
ung, naiv. liker kjærlighet. oslopike.
torsdag, mai 29, 2008
arme meg
i dag tidlig lagde jeg arme riddere før jeg begynte å gråte av nanny 911. du vet, det programmet hvor det kommer ei dame og forteller hvordan foreldrene og barna bør oppføre seg for at det skal funke. og det funker alltid.
jeg pleier jo ikke å gråte, egentlig. ikke av nanny 911 i hvertfall. men i dag er jeg tydeligvis en smule mer sentimental enn ellers. alt er egentlig til å gråte litt av. når jeg tenker meg om.

men det er noe med familier, altså. jeg tror det er litt det. at jeg liker familier og mer spesifikt, min familie. godt. det var en grunn til at jeg slukte koht i familien - på nrks nett-tv - rått i høst. det er så sabla koselig. trivelig. hverdagslig.

også er det alltid fint å gråte av ting som ikke er verdt å gråte av. for man får i hvertfall ut litt emosjonelt trykk. og så slipper man litt mer å gråte av nødvendige ting.
posted by madeleine @ 22:02  
0 Comments:
Legg inn en kommentar
<< Home
 

...liker Jesus, matematikk, pus, venner, gutten min, god mat og det å være glad.

 
hva var det jeg sa?
tidsmaskin
sånn ellers -

hvis du har noe du ville ha sagt, send det til madeleii på ulrik.uio.no, foreksempel. som oftest er jeg nokså grei.

vinker