madeleine er skjult; i kjærlighet
ung, naiv. liker kjærlighet. oslopike.
torsdag, mai 22, 2008
it's a fingerthing
i går kveld oppdaget jeg at pekefingeren min lager lyd. den synger best solo, og behersker de fleste tonearter, men kan også joine de andre fingrene i et overfall. ikke minst avhenger lyden sterkt av hvilken fasong og bevegelse fingeren har.

men jeg lurer på om det er fingeren som styrer lyden eller motsatt.

også har jeg og ida marie fått leilighet på torshov.
posted by madeleine @ 09:55  
1 Comments:
Legg inn en kommentar
<< Home
 

...liker Jesus, matematikk, pus, venner, gutten min, god mat og det å være glad.

 
hva var det jeg sa?
tidsmaskin
sånn ellers -

hvis du har noe du ville ha sagt, send det til madeleii på ulrik.uio.no, foreksempel. som oftest er jeg nokså grei.

vinker