madeleine er skjult; i kjærlighet
ung, naiv. liker kjærlighet. oslopike.
torsdag, mai 22, 2008
kveldssvada. eller; madeleine leker klok
det er som når man er tretten. eller konfirmert. på noen ting vil man være stor, mens i andre sammenhenger kunne man likegreit være liten.
for min del blir voksengreia en utadæsjælåpplevelse, bare ikke på gølvet. man må aldri ende opp på gølvet. alltid holde balansen, man er jo stor.
det verste er at jeg bruker altfor store deler av livet mitt på å tenke at "når jeg bare får..., skal alt ordne seg." for en sabla trist tanke! den kan forsåvidt være fin i sammenhenger som "når jeg bare får tatt oppvasken jeg har drøyd en uke, skal alt ordne seg", men når du putter den i sammenhenger som "når jeg bare får blablabla, da skal jeg bli lykkelig."

så må man stjele tilbake tida si. dette er noe jeg lærte i afrika, nettopp hva som gjør meg rolig i hjertet.
- jahn teigen. jahn teigen, om og om igjen.
- gi meg penn og papir.
- trond-viggo
- godmusikk og en seng. eller en vei å gå. eller noe.
- broken sword
- å tusle for meg selv. dette gjaldt mest i nairobi.
- roland utbult
- ord fra andre.
- louis jacoby
- bilder av familie og venner

tydeligvis bor det en femtiåring inni meg som er skikkelig gammel. men det er greit. det er ikke noe galt med femtiåringer. særlig ikke pappaen min. <3

og vi har fått leilighet på torshov. det er for godt til å være sant, det er derfor jeg sier det igjen. det blir på en måte litt mer sant da.
posted by madeleine @ 23:02  
0 Comments:
Legg inn en kommentar
<< Home
 

...liker Jesus, matematikk, pus, venner, gutten min, god mat og det å være glad.

 
hva var det jeg sa?
tidsmaskin
sånn ellers -

hvis du har noe du ville ha sagt, send det til madeleii på ulrik.uio.no, foreksempel. som oftest er jeg nokså grei.

vinker