madeleine er skjult; i kjærlighet
ung, naiv. liker kjærlighet. oslopike.
onsdag, mai 07, 2008
symptomer?
jeg får vri når jeg åpner dagboka og ser at jeg ikke har skrevet på halvannen måned. så da lukker jeg den veldig fort igjen og lar det heller ligge som en klump i magen om at noe er gærent.
(jeg mangler musikk. alt er gammelt. jeg må kjøpe noe ny musikk.)

ellers tror jeg jeg har det rimelig okå. det er vel en greie med at man forandrer seg? skal jeg godta, akseptere, eller skal jeg gå hardt i mot og presse meg inn i slik jeg alltid har vært? det er ikke godt å vite.

nå skal jeg spise frokost, som later til å være den eneste fornuftige tingen å gjøre akkurat nå.
posted by madeleine @ 09:50  
2 Comments:
  • At 8/5/08 01:04, Anonymous Thomas said…

    Hvorfor kjøpe ny musikk når du har all den fancy musikken du trenger på nettet?

     
  • At 10/5/08 00:53, Blogger wilfu said…

    Trenger jeg å nevne at Coldplay gir ut 'Viva la Vida or Death And All His Friends' 13. juni, i tillegg til at de serverer smakebiter på smakebiter som gjør at måneden som gjenstår er den lengste måneden i hele mitt liv?

    Gå inn på iTunes og kjøp 'Violet Hill' og 'Viva la Vida', kjære!

     
Legg inn en kommentar
<< Home
 

...liker Jesus, matematikk, pus, venner, gutten min, god mat og det å være glad.

 
hva var det jeg sa?
tidsmaskin
sånn ellers -

hvis du har noe du ville ha sagt, send det til madeleii på ulrik.uio.no, foreksempel. som oftest er jeg nokså grei.

vinker