madeleine er skjult; i kjærlighet
ung, naiv. liker kjærlighet. oslopike.
torsdag, mai 01, 2008
vårens fineste sitat
"hvis jeg hadde hatt makten til det
ville jeg ha snudd vinden
jeg ville ha rullet inn tåken
kalt inn stormer
jeg ville ha endret jordens polaritet så kompassene ikke kunne brukes
men det er ikke sånn det virker
DET ER IKKE EN ENESTE TING DU KAN GJØRE
for jorden henger fast i ingenting
og kan ikke flyttes en centimeter
av deg
så du kan bare vente
håpe at det skal bli enklere
om noen uker
om måneder
eller år
og en dag blir det det
fordi det må, rett og slett"

fra buzz aldrin, hvor ble det av deg i alt mylderet av Johan Harstad.
posted by madeleine @ 23:37  
0 Comments:
Legg inn en kommentar
<< Home
 

...liker Jesus, matematikk, pus, venner, gutten min, god mat og det å være glad.

 
hva var det jeg sa?
tidsmaskin
sånn ellers -

hvis du har noe du ville ha sagt, send det til madeleii på ulrik.uio.no, foreksempel. som oftest er jeg nokså grei.

vinker