madeleine er skjult; i kjærlighet
ung, naiv. liker kjærlighet. oslopike.
onsdag, juni 11, 2008
pusekatt!
jeg kan argumentere i timevis med, samt irritere meg grønn over folk som liker hunder bedre enn katter. jeg kan på ingen måte forstå det. katter er titusen ganger bedre, og jeg fatter ikke at ikke alle har skjønt det for lengst. men så går man tom for argumenter, og det blir en smakssak. uansett. Sokrates, Arabella, Nikita og (Lillepus) Josefine, er verdens fire fineste pusekatter.

og det er bare å se meg hver gang jeg kommer over en pus i oslo. puser er uvant syn her i byen, og dermed øker reaksjonen for katter betraktelig. på refleks sier jeg "PUYS!" med kattestemmen min. og ja, jeg er en slik en som prater for kattene. alltid. og så går jeg mot den, setter meg ned på betryggende avstand og sier "PSPSPSSSS!" for å få den til å komme mot meg. av og til gjør de det, og da blir det kos. hver gang har jeg lyst til å plukke den opp og ta den med meg hjem. men det kan jeg ikke.

derfor blir jeg inderlig glad når jeg finner ting på internett som har to funksjoner for mitt kattebehov. a) det er mitt sluttargument på hvorfor jeg liker katter best - de er så sabla utspekulerte og b) jeg får litt pusekatt på dataskjermen, med andre ord, med meg hjem.

her
og forøvrig stjal jeg linken av eva-darling
posted by madeleine @ 15:48  
0 Comments:
Legg inn en kommentar
<< Home
 

...liker Jesus, matematikk, pus, venner, gutten min, god mat og det å være glad.

 
hva var det jeg sa?
tidsmaskin
sånn ellers -

hvis du har noe du ville ha sagt, send det til madeleii på ulrik.uio.no, foreksempel. som oftest er jeg nokså grei.

vinker