madeleine er skjult; i kjærlighet
ung, naiv. liker kjærlighet. oslopike.
onsdag, juni 04, 2008
to tre løfter til meg selv, på tampen
jeg skal ikke...

...flytte igjen på overskuelig fremtid, typ minst et år, forhåpentlig mye lenger.

...være i aktivitet i tolv timer med løfting, flytting, ordning, parkering, åpning, lukking, usw. neste gang har jeg en god plan, tatt fra min venninne eva-darling. jeg kjøper en kasse øl og håper på fire til seks sterke, mannlige (eller selvsagt kvinnelige) venner. eller glasscola. poenget er. jeg er dødsliten.

...dra på ikea mellom syv og åtte på kvelden, når jeg har vært i siget fra åtte på morgenen.

men nå er det over, og det er på tide å flytte sakene på plass. vi kommer til å få det dritfint. og. forslaget som er høyest for tida hva navn på kollektiv angår, er: sammen er vi mindre alene. akkurat passe institusjon, naivt og koselig. huhei!
posted by madeleine @ 00:33  
1 Comments:
  • At 4/6/08 23:36, Blogger Carita said…

    Ja hurra!!!

    Det er tidenes koseligste filmtittel!! Muligens ikke tidenes beste film, selvom den er bra. Men tittelen <3 den er fantastisk!

     
Legg inn en kommentar
<< Home
 

...liker Jesus, matematikk, pus, venner, gutten min, god mat og det å være glad.

 
hva var det jeg sa?
tidsmaskin
sånn ellers -

hvis du har noe du ville ha sagt, send det til madeleii på ulrik.uio.no, foreksempel. som oftest er jeg nokså grei.

vinker