madeleine er skjult; i kjærlighet
ung, naiv. liker kjærlighet. oslopike.
mandag, juli 28, 2008
to typer mennesker
det finnes utrolig mange måter å dele seks milliarder individer i forskjellige båser. jeg liker denne kanskje aller best:

scenario; du har vært på do, det lukter godt og saftig etter deg. (dette kjenner selvsagt ikke jeg noe videre til, da jeg er jente og alt som kommer ut er fuglekvitter og blomster)

den ene delen av befolkningen vil da smyge seg ut og lukke døra fort igjen slik at ingenting blir avslørt før stakkars nestemann kommer intetanende inn på doen.

den andre delen av befolkningen vil sette døra opp slik at duften siger ut og til slutt blir slukt og nøytralisert av alle de andre duftene.

jeg setter en knapp på at det er flest jenter på del 1, og flest gutter på del 2. hvor står du?
posted by madeleine @ 16:21  
2 Comments:
  • At 29/7/08 18:41, Anonymous Thomas said…

    Det er på grunn av slike situasjoner at de aller fleste bad er tilknytta et vindu.

    Herkestudentboliger uten vindu på badet.

     
  • At 29/7/08 23:00, Anonymous Anonym said…

    jeg snakker generelt sett ganske mye om bæsjen min uansett, så jeg trenger ikke forholde meg til dilemmaet. he he. hilsen jente, 22

     
Legg inn en kommentar
<< Home
 

...liker Jesus, matematikk, pus, venner, gutten min, god mat og det å være glad.

 
hva var det jeg sa?
tidsmaskin
sånn ellers -

hvis du har noe du ville ha sagt, send det til madeleii på ulrik.uio.no, foreksempel. som oftest er jeg nokså grei.

vinker