madeleine er skjult; i kjærlighet
ung, naiv. liker kjærlighet. oslopike.
lørdag, august 16, 2008
Lurt! Ulurt.
Jeg har vært skikkelig lur og skikkelig ulur i dag.

Først kjøpte jeg og eva-darling hver vår sykkelhjelm. Hurra for sykkelhjelm! Jeg er så kjempelei av at folk risker å få seriøse hjerneskader bare fordi de vil se kule ut. Og Oslotrafikken er skummel for enhver syklist. Hjelm er en fin ting, og min har gullmønster.

Så kjøpte jeg nye støvletter sammen med rebølla. Det tok meg tjueen år og driste meg til det endelige steget - særlig støvletter med hæler. Skinn. De er kjempe, kjempefine. Og nå skal jeg bli en sånn en. En sånn viktig en.
posted by madeleine @ 21:18  
0 Comments:
Legg inn en kommentar
<< Home
 

...liker Jesus, matematikk, pus, venner, gutten min, god mat og det å være glad.

 
hva var det jeg sa?
tidsmaskin
sånn ellers -

hvis du har noe du ville ha sagt, send det til madeleii på ulrik.uio.no, foreksempel. som oftest er jeg nokså grei.

vinker