madeleine er skjult; i kjærlighet
ung, naiv. liker kjærlighet. oslopike.
tirsdag, august 19, 2008
Madeleine > Vidunderkvinnen
Jeg har begynt på matte. Hurrahurra! Og jeg skal nå bli vidunderkvinnen. Ikke bare skal jeg jobbe, jeg skal begynne å trene, og jeg skal begynne å gjøre lekser. Seriøst. Jeg skal bli fulltidsstudent. Jeg skal bli en sånn andre blir sure på, fordi jeg er så sabla strukturert.

Dette betyr. mye tid til plikter, fastlagt timeplan - men helgene fri! helt fri.

Og, jeg kommer til å bli kjedeligere. Med andre ord, hvis alt går etter planen, blir det desto mindre blogging. Eller mer. Usikkert, det, for jeg har aldri prøvd dette livet før.

Jeg jubler inni meg hver gang gutter er dårligere enn meg i informatikk eller matematikk. Det er en liten seier hver gang, samme hvor teit det er.


Men samme hvor kjedelig jeg er, så har jeg innrømmet for meg selv at jeg liker Wenche Myhre. Jeg er tydeligvis ett strukturert stykk gamlisungdom. Jeg driter i populærmusikken, jeg vil ha musikk jeg liker. Populær eller ikke. Men jeg mener, herreli, se så fin hun er!
posted by madeleine @ 20:31  
1 Comments:
Legg inn en kommentar
<< Home
 

...liker Jesus, matematikk, pus, venner, gutten min, god mat og det å være glad.

 
hva var det jeg sa?
tidsmaskin
sånn ellers -

hvis du har noe du ville ha sagt, send det til madeleii på ulrik.uio.no, foreksempel. som oftest er jeg nokså grei.

vinker