madeleine er skjult; i kjærlighet
ung, naiv. liker kjærlighet. oslopike.
fredag, september 12, 2008
Fri som fuglen
Lesesal blir straks noe annet når jeg ikke har en mobil å følge med på. Jeg gikk tom for batteri, og har ikke stresset med å fikse det. Sånt skjer. Og jeg fryder meg over tanken på at jeg er utilgjengelig. Tung på tråden.

Det kjedeligste er nødt til å være det faktum at når jeg forestiller meg at det renner inn meldinger på mobilen når den får strøm igjen, så kommer det ingen. Jeg vet det.

Dog blir lesesaleffekten noe annet når man har plassert seg utover to pulter hvor den ene har datamaskin og tilgang til Indernettet, facebook og andre ulumskheter. Særlig når man er treg i utgangspunktet.
posted by madeleine @ 14:49  
0 Comments:
Legg inn en kommentar
<< Home
 

...liker Jesus, matematikk, pus, venner, gutten min, god mat og det å være glad.

 
hva var det jeg sa?
tidsmaskin
sånn ellers -

hvis du har noe du ville ha sagt, send det til madeleii på ulrik.uio.no, foreksempel. som oftest er jeg nokså grei.

vinker