madeleine er skjult; i kjærlighet
ung, naiv. liker kjærlighet. oslopike.
søndag, oktober 12, 2008
Det å danse
Det er uten tvil litt pinlig å ha tidenes danseløve som kjæreste mens min dansekarriere er litt mer variert; halvannet år riverdance (hadde jeg bare visst da hvor lenge det kom til å etterfølge meg...), to år som danseinstruktør for barn, og litt ymse opptredener på barneskolen. Kanskje var det også litt derfor jeg begynte på ballett i høst. "Og tenk hvilken holdning jeg vil få hvis jeg bare lærer meg litt ballett!"

Jeg hadde litt rett også. På en måte. Ikke er jeg blitt så veldig mye lengre og strakere i ryggrad og nakke, men bein i nesa har jeg hatt ganske lenge. Og det kombinert med at jeg kjøpte Lillebjørns samlede. Han har to sanger om dansing.

Ååå, fordi vi må danse før vi dør (egentlig Gutten med lutten)
Og et stev med tittelen Danse, ikke gråte nå.

Der snakker vi holdning.
posted by madeleine @ 17:35  
1 Comments:
  • At 13/10/08 16:18, Anonymous Thomas said…

    Å, han har en til.

    Om jenta på bensinstasjonen elns. (Valle Auto & Bensin?)

     
Legg inn en kommentar
<< Home
 

...liker Jesus, matematikk, pus, venner, gutten min, god mat og det å være glad.

 
hva var det jeg sa?
tidsmaskin
sånn ellers -

hvis du har noe du ville ha sagt, send det til madeleii på ulrik.uio.no, foreksempel. som oftest er jeg nokså grei.

vinker