madeleine er skjult; i kjærlighet
ung, naiv. liker kjærlighet. oslopike.
torsdag, oktober 09, 2008
I dag mener jeg det
Kjære alle venninner og potensielle homofile. Her er det vi har ventet på. Du savner en armkrok? Vasken er tett, du har null lyst til å ta i dritten? Kjæresten er langt vekke, eller du er singel på n'te året? Du trenger en mann? Du trenger det nå? Eller kanskje klokka tre i natt?

24 timer i døgnet.
Time-, dag- og ukebasis.
Står lite om hva han ikke tar seg av, så her er tydeligvis alle muligheter åpne. Og en riktig lekkerbisken også.
posted by madeleine @ 23:38  
1 Comments:
  • At 10/10/08 02:22, Anonymous Rebølla said…

    Håh-hå!
    Er dette løsningen for meg?

     
Legg inn en kommentar
<< Home
 

...liker Jesus, matematikk, pus, venner, gutten min, god mat og det å være glad.

 
hva var det jeg sa?
tidsmaskin
sånn ellers -

hvis du har noe du ville ha sagt, send det til madeleii på ulrik.uio.no, foreksempel. som oftest er jeg nokså grei.

vinker