madeleine er skjult; i kjærlighet
ung, naiv. liker kjærlighet. oslopike.
onsdag, oktober 29, 2008
Iiii!
Jeg sliter med å sette ord på hvor ekstremt glad jeg blir av snø. Det er ikke begrensninger - i dag er det et konstant jubelkor inni meg som bare er dritfornøyd. Jeg tror kanskje de hviner, de også.

Da kan obligen være så vrang den bare vil, og det er helt okå å spise sjokoladesmågodt til frokost mens man hører på "let it snow", "driving home for christmas" og "oh holy night" (eric cartman). OG jeg gir blaffen i at alt kollektivt er forsinket, for bussjåføren var svenske og veldig blid. Og jubelkoret fortsetter å synge.

Det kan være jeg er litt belastet etter å ha hatt sommer fra februar til august. At det er derfor. Men det legger ingen demper på feiringa. Her er det fest og glede!

Og i helga skal jeg hjem til mine pusekatter og min familie. Sammen med han fine. Så alt er egentlig veldig bra.
posted by madeleine @ 10:36  
0 Comments:
Legg inn en kommentar
<< Home
 

...liker Jesus, matematikk, pus, venner, gutten min, god mat og det å være glad.

 
hva var det jeg sa?
tidsmaskin
sånn ellers -

hvis du har noe du ville ha sagt, send det til madeleii på ulrik.uio.no, foreksempel. som oftest er jeg nokså grei.

vinker