madeleine er skjult; i kjærlighet
ung, naiv. liker kjærlighet. oslopike.
tirsdag, oktober 07, 2008
Tro. Håp. Les!
Mamma har bursdag i dag og blir 29 - something something i år igjen. Hurra!

Av og til er det viktigst å komme hjem til ei bra ei som har laget pasta og kylling og bare prate om alt og ingenting. Da kan kjæreste være kjæreste, og det er helt greit for meg at han måtte sitte hele kvelden med lekseoppgaver, for heldigvis bor jeg sammen med ei skikkelig bra ei. Og det er helt okå å ha hatt to midtveiseksamener som har gått mer enn ok, kanskje ikke purrfekt, men bra nok. En igjen. Ting er sabla okå, sabla fint.

Men det var den morgenen jeg fant en kjær bok på bunnen av sekken, da jeg lette etter "It's a meee! Mario!". Boka har vært gjennom mangt, både cola og antibakteriell sprit, men bladene går fortsatt i fra hverandre, og jeg kan fortsatt lese teksten på sidene. Og jeg bladde i den og leste sannhet på sannhet så det stakk i hjertet. Og jeg må bare lese det om og om igjen. Det er det fineste på lenge, men det er for sant til å spre det for alle vinder. Jeg vil bare tro. Håpe. Lese.
posted by madeleine @ 23:23  
0 Comments:
Legg inn en kommentar
<< Home
 

...liker Jesus, matematikk, pus, venner, gutten min, god mat og det å være glad.

 
hva var det jeg sa?
tidsmaskin
sånn ellers -

hvis du har noe du ville ha sagt, send det til madeleii på ulrik.uio.no, foreksempel. som oftest er jeg nokså grei.

vinker