madeleine er skjult; i kjærlighet
ung, naiv. liker kjærlighet. oslopike.
mandag, november 03, 2008
I et blått skatoll...
...fins det Rock'n'Roll, sang Lillebjørn i dag tidlig. Det slo meg hvor fantastisk dette var! I det du åpner det blå skatollet strømmer det Rock'n'Roll ut. Og bare hvor lenge det er siden det var lovlig å si Rock'n'Roll høyt. Man sier bare rock, nå, liksom.

Jeg ble hekta på tanken. Jeg vil ha et skatoll. Så jeg sa det til Ida Marie da vi satt i sofaen med hver vår maskin i fanget. Jeg hadde allerede funnet frem til finn.no. Men Ida Marie var skeptisk. Typisk. (Jeg kommer kanskje til å kjøpe likevel.)

Så da kjefter jeg på henne i offentlighet i stedet.
posted by madeleine @ 22:08  
2 Comments:
  • At 5/11/08 02:17, Anonymous Anonym said…

    Hva med en pult, liksom? Er ikke det Rock'n'Roll?
    Hvis det til og med er et lite dødningshode, så det blir VELDIG skummelt?
    Snakker vi komprimiss?
    - Ida Marie

     
  • At 5/11/08 10:18, Blogger madeleine said…

    Vi snakker!

     
Legg inn en kommentar
<< Home
 

...liker Jesus, matematikk, pus, venner, gutten min, god mat og det å være glad.

 
hva var det jeg sa?
tidsmaskin
sånn ellers -

hvis du har noe du ville ha sagt, send det til madeleii på ulrik.uio.no, foreksempel. som oftest er jeg nokså grei.

vinker