madeleine er skjult; i kjærlighet
ung, naiv. liker kjærlighet. oslopike.
mandag, november 24, 2008
Klementiner og melkesjokolade! Pøh. Jeg vil ha oppmerksomhet.
Mange vil nok fremheve studietida som en velegnet tid å ha kjæreste. Stort sett er jeg enig. Unntatt nå, i disse vakre eksamensdager. Særlig når jeg reagerer på en, og bare en måte på eksamensstress - apati. Jeg klarer ikke spa opp engasjement. Mens min bedre halvdel blir stadig mer stresset, og dermed bruker mer og mer tid på lesing. Lesing er jo da omvendt proporsjonal med tid til meg, og ikke minst oppmerksomhet til meg.

I dag ble jeg brutalt kastet ut.

Og ikke prøv å le. Dette er ikke morsomt. Jeg trenger oppmerksomhet. Og jeg må få lest. Kjæretidogvene.
posted by madeleine @ 21:34  
7 Comments:
  • At 24/11/08 21:58, Blogger wilfu said…

    HAHAHAHAHA... :)

     
  • At 24/11/08 23:26, Blogger Carita said…

    Hva med å lese sammen med din kjære? Så kan dere gi hverandre oppmerksomhet innimellom når dere er lei av lesinga... også kan dere sette mål om hvor mye dere skal ha lest også må dere passe på at den andre ca når målet...

    Det er bare et tilbud om hjelp... fra en som sitter på msn isteden for å lese pensumet som begynner å hope seg opp...

     
  • At 25/11/08 17:04, Blogger madeleine said…

    Det er forsøkt.
    Men jeg forstyrrer for mye.
    Jeg gnur, også.
    Og vil kline hele tida.
    Det er vanskelig å være Jan Olav da.

     
  • At 25/11/08 18:11, Blogger Carita said…

    Hihihi!!
    Du er søt!
    Jeg vet ikke om jeg hadde vært noe bedre egentlig... Jeg liker å tro at jeg ville det, men jeg veit ikke helt jeg.

    Fornuftige gutter + kosete jenter er kanskje ikke den letteste kombinasjonen til enhver tid.
    :p

     
  • At 25/11/08 18:42, Blogger madeleine said…

    Nettopp. Og jeg synes Jan Olav er så himla fornuftig. Og jeg er egentlig ganske ufornuftig. Som nå. Holder på å løse tidligere eksamen, men åj! Jeg hadde fått kommentar i bloggen.

     
  • At 25/11/08 21:04, Anonymous Thomas said…

    Den forbanna klininga, altså.

     
  • At 25/11/08 21:35, Blogger madeleine said…

    It's a curse. Og tenk så fint at jeg ikke fant ut av det før fylte tyve. Sånt tror jeg er sunt for menneskeheten.

     
Legg inn en kommentar
<< Home
 

...liker Jesus, matematikk, pus, venner, gutten min, god mat og det å være glad.

 
hva var det jeg sa?
tidsmaskin
sånn ellers -

hvis du har noe du ville ha sagt, send det til madeleii på ulrik.uio.no, foreksempel. som oftest er jeg nokså grei.

vinker