madeleine er skjult; i kjærlighet
ung, naiv. liker kjærlighet. oslopike.
tirsdag, desember 23, 2008
Easy as...
I dag skal jeg treffe Eva-Darling, i dag vil jeg pynte meg, hurra! tenkte jeg i dag tidlig. Så det ble miniskjørt. Et svært stilig ett, må vite. Så skulle jeg ut døra. Jeg skulle møte Eva-Darling, som sagt, og kjøpe de [antall uvisst, men relativt mange til å være to dager før jul] gavene som manglet for å krysse ut alle på lista. Da var det som om en liten djevel satt på den ene skuldra mi. I dag er det ikke noe problem med høye hæler, Madeleine. Du har jo på deg miniskjørt, og det er ikke noe fint med joggesko til slikt. Jeg kjøpte argumentet hans lett, og hørte tydeligvis ikke engelen (som kanskje var forkjøla?) på den andre skuldra som ymtet Nei! ... Kremt, nei, Madeleine! Det blir en lang dag.

Det ble en lang dag.

Og på slutten hadde jeg lyst til å banke meg selv. Vel er støvlettene mine ikke så vonde som Monica sine later til å være, men det er lite trivelig i lengden.

Eva-Darling lærte meg at jeg kan låne bøker i Arendal og levere dem i Oslo, med Norgeskortet. Dette er for fantastisk til å være sant, så jeg kjenner jeg tviler. Jeg kan lett finne på å levere dem i Arendal igjen for sikkerhets skyld. Men tenk om det er sant! Dette er teknologi jeg liker.

Og jeg mangler bare én bokstav for å utgjøre en viss sang av Jackson 5 med mine karakterer det første semesteret.
posted by madeleine @ 03:01  
1 Comments:
  • At 23/12/08 04:36, Blogger Kjært barn har mange navn said…

    Det morsomme nå, var at det første jeg tenkte var: Fikk hun A på en av eksamnene!? Kjempebra! Hurra for Maddis!

    Og så tenkte jeg: Jøss. Det kan jo faktisk hende at det er bokstaven A hun mangler, men det var absolutt IKKE den første tanken som slo meg. Seee hvor smart jeg synes du er a. :D

     
Legg inn en kommentar
<< Home
 

...liker Jesus, matematikk, pus, venner, gutten min, god mat og det å være glad.

 
hva var det jeg sa?
tidsmaskin
sånn ellers -

hvis du har noe du ville ha sagt, send det til madeleii på ulrik.uio.no, foreksempel. som oftest er jeg nokså grei.

vinker