madeleine er skjult; i kjærlighet
ung, naiv. liker kjærlighet. oslopike.
tirsdag, desember 02, 2008
Fire på første, eh, andre
Jeg har stekt hjemmebakte brød. Så det er min unnskyldning for å sitte oppe.

Fire jobber jeg har hatt:
Bakeren, Kardemomme By. Intervjuet folk på kollektivfart om reisene deres. Skribent av petit i Grimstad Adressetidende. Velkomstteam på Enter Forsikring.

Fire bøker jeg kan lese om og om igjen:
Jeg pleier egentlig ikke å lese så mye om og om igjen. Lest er lest. Men. Bibelen, åpenbart, alle Harry Potter har potensiale, Jørgen + Anne = Sant, Kalkulus.

Fire steder jeg har bodd:
Fevik, Grimstad. Majorstua/Torshov, Oslo. Yabello, Etiopia. Nairobi, Kenya.

Fire tv-programmer jeg liker:
Sex and the City. Desperate Housewives. TV-pastoren. Blåfjell.

Fire steder jeg har vært på ferie:
London. Mombasa, Kenya. Danmark. Stavanger.

Fire websider jeg besøker daglig:
db.no, facebook, gmail, db.no/tegneserie

Fire steder jeg heller ville vært akkurat nå:
I han fines armkrok. Alle andre steder, typ i verden, nesten. På ferie. Blindern, 16.desember etter siste eksamen.

Og nei, jeg tagger ikke videre.
posted by madeleine @ 00:15  
0 Comments:
Legg inn en kommentar
<< Home
 

...liker Jesus, matematikk, pus, venner, gutten min, god mat og det å være glad.

 
hva var det jeg sa?
tidsmaskin
sånn ellers -

hvis du har noe du ville ha sagt, send det til madeleii på ulrik.uio.no, foreksempel. som oftest er jeg nokså grei.

vinker