madeleine er skjult; i kjærlighet
ung, naiv. liker kjærlighet. oslopike.
lørdag, januar 03, 2009
Hvitt søppel
Til Eva-Darling: Etter lang dag med hittil syv episoder av Desperate Housewives, gikk jeg til slutt ned på seven-heaven for cola, sjokolade og potetgull. Jeg er offisielt white-trash, dag to.

Svar fra Eva-Darling: E digger dæ.

Det er kanskje sånn det er å være venner? At hverandres svakheter er noe av det man liker aller best. Kanskje med det at du vedkjenner for vennene dine at her er du relativt teit, og så kan vennene igjen si at de vet at du er relativt teit der, men at de liker deg fortsatt.

Og, kjæretid, det er fint ingen har sagt meg før at det funker fint å se serier på internettet. Det funker faktisk altfor godt, og er helt gratis! Og kanskje litt fyfy?
posted by madeleine @ 01:07  
3 Comments:
  • At 3/1/09 01:28, Blogger wilfu said…

    Det kommer an på faktisk, om det er fy-fy mener jeg. Om du laster det ned er det selvfølgelig det. Men sånn som denne siden tror jeg faktisk er lovlig. Men uansett er Pirate Bay det beste.

    Godt nyttår forresten, når skal vi ses igjen?

     
  • At 3/1/09 01:43, Blogger madeleine said…

    godt nyttår ja! jeg veit reb er keen, jeg veit jeg er keen, så la oss henge en dag ... snart? og jeg laster ikke ned, ser det bare på youtubelignende opplegg. så det er vel ganske lov. og ganske deilig!

     
  • At 3/1/09 23:41, Anonymous Eva-darling said…

    ooooh iiiiiiih, da kjæresten til storesøster viste meg lastenedprogrammet på macen sin er JEG nå offesielt trash, mens peyton og lucas er forlovet, og eksen til peyton skal filmatisere lucas bok - du vet den om ravens og peyton og ekte kjærlighet - and, and, and it made my day, white trash.

    e savnå du. og e må komme t du snart og spise salt n vinegar fra deli mens vi ser på vakre carrie. ok?

    keep going you inspirational girl

    xoxo gossip girl

     
Legg inn en kommentar
<< Home
 

...liker Jesus, matematikk, pus, venner, gutten min, god mat og det å være glad.

 
hva var det jeg sa?
tidsmaskin
sånn ellers -

hvis du har noe du ville ha sagt, send det til madeleii på ulrik.uio.no, foreksempel. som oftest er jeg nokså grei.

vinker