madeleine er skjult; i kjærlighet
ung, naiv. liker kjærlighet. oslopike.
søndag, januar 11, 2009
Jeg er sjarmert
Først: aggresjon. Hvorfor må man være invitert, hvorfor skal det være så innmari vanskelig å snike seg inn bakveien?

Så: fristelse. Det er mulig, ved litt vifting med bankkortet, å komme seg inn på helt lovlig vis.

Jeg klarer ikke stå i mot.

Og så skjer det noe galt. Får jeg betalt? Får jeg ikke betalt? Det viser seg at jeg fant en bakvei, eventuelt at jeg plutselig mister pengene likevel. Jeg er innenfor.

Og jeg har funnet etterlengtede sanger. Musikken jeg elsket og mistet.

Etter noen timer kom jeg på at jeg hadde glemt å sjekke om han var der. Jahn Teigen, altså. Han gjemte seg, men viste seg i all sin prakt! Han hadde også hundreogfemtifem sanger på lur. Det blir nesten litt for mye for snille piker.

Det er greit. Det er fint. Det blir mer musikk fremover, nå.
Og jeg sitter og ruger på tre invitasjoner til annet godtfolk. Men jeg har allerede noen i øyekroken, så ingen masing, med mindre du føler deg virkelig berettiget. Jeg tror jeg elsker spotify
posted by madeleine @ 21:11  
0 Comments:
Legg inn en kommentar
<< Home
 

...liker Jesus, matematikk, pus, venner, gutten min, god mat og det å være glad.

 
hva var det jeg sa?
tidsmaskin
sånn ellers -

hvis du har noe du ville ha sagt, send det til madeleii på ulrik.uio.no, foreksempel. som oftest er jeg nokså grei.

vinker