madeleine er skjult; i kjærlighet
ung, naiv. liker kjærlighet. oslopike.
tirsdag, januar 13, 2009
Nå får'e værra nok!
Jeg løp til t-banen. Femti meter. Andpusten i nær en halvtime. Jeg kan prøve å snakke det bort med "Men jeg er nok bedre på langdistanse!", men jeg tror ikke jeg tør å lure meg selv mer.

Nå blir det andre boller! Sa kjerringa på fastelaven. Jeg og Eva-Darling har meldt oss på yoga, og jeg har innsett at jeg må ha noe svettetrening i tillegg. Ukentlig. For kjæresten min, min henrivende kjæreste, sier at hvis ikke får jeg benskjørhet. Og det vil jeg jo ikke ha.

Kanskje dette er rekkefølgen:
1. Komme i form
2. Spise sunt

Kanskje? Hundeøyne?
posted by madeleine @ 21:36  
0 Comments:
Legg inn en kommentar
<< Home
 

...liker Jesus, matematikk, pus, venner, gutten min, god mat og det å være glad.

 
hva var det jeg sa?
tidsmaskin
sånn ellers -

hvis du har noe du ville ha sagt, send det til madeleii på ulrik.uio.no, foreksempel. som oftest er jeg nokså grei.

vinker