madeleine er skjult; i kjærlighet
ung, naiv. liker kjærlighet. oslopike.
torsdag, januar 22, 2009
Spismislis
Dette er ille. Her sitter jeg på lesesalen og gjør viktige ting...

Vel, jeg skulle gjort viktige ting.

Og leser meg bakover i bloggen fra den gang jeg bodde sammen med to vakre tjejer, Kristin og Lisa, og jeg klarer ikke la være å fnise høyt, for det kommer i ukontrollerte kramper, av dette innlegget. Løsningen er faktisk å holde seg for nesa, for da kommer ingen neselatter ut.
posted by madeleine @ 13:32  
4 Comments:
  • At 22/1/09 13:41, Blogger kristin said…

    Når jeg leser det igjen nå, ser jeg at jeg åpenbart burde sjekke hørselen min. Jeg mener, "gnublerudiedei"?

     
  • At 22/1/09 13:44, Blogger madeleine said…

    Men det er et fantastisk innlegg! Vi var morsomme, alle tre! Vi er
    morsomme. Og hva skulle det hjelpet å sjekke hørselen? Det er vel ikke
    som med briller at det blir verre hvis ikke?

    Og vi kommer på fredag. Gleder meg!

     
  • At 22/1/09 15:38, Blogger Stina said…

    hehe, du er så søt! :)

     
  • At 24/1/09 19:32, Blogger Lisa Marie said…

    Åh. Gode tider! Det var jammen moro:)

     
Legg inn en kommentar
<< Home
 

...liker Jesus, matematikk, pus, venner, gutten min, god mat og det å være glad.

 
hva var det jeg sa?
tidsmaskin
sånn ellers -

hvis du har noe du ville ha sagt, send det til madeleii på ulrik.uio.no, foreksempel. som oftest er jeg nokså grei.

vinker