madeleine er skjult; i kjærlighet
ung, naiv. liker kjærlighet. oslopike.
tirsdag, januar 20, 2009
That's life
Lurer litt på hva det sier om meg når jeg synes det er akk, så mye mer spennende å lese om hva presidentfruen velger å ha på seg, fremfor talen til den nye presidenten. Jeg går ut fra at det sier bare dette: Madeleine orker ikke lange taler som foreløpig inneholder kun tomme, pretensiøse og svevende begrep. Klesvalg blir da svært mye mer håndfast, og ikke minst har jeg bilder å forholde meg til!

Og sånn apropos. I fjerde etasje på Kunstindustrimuseet, ved St.Olavs kirke, har de (antagelig hatt svært lenge) en utstilling av kjoler og klesdrakter fra forskjellige tidsepoker, samt dronning Sonja, dronning Märtha og dronning Mauds kjoler. Maud hadde helt drøyt smale liv!
Og ved utstillingen i andre etasje med Sherrox og kaffetraktere tok jeg og Eva-Darling en så lang pause og skravling slik at vaktene måtte komme og se til oss.
Etter det kan man bare gå over veien til Oslo Reptilpark, men det er nok bare de aller tøffeste som tør å holde Kongeboaen. Sånne som Eva-Darling.

Og på Kaffefuglen i Pilestredet får man svært, svært god frokost + kakao på en lørdag. Særlig hvis du er fornøyd med en svær kanelbolle som frokost.
posted by madeleine @ 20:07  
0 Comments:
Legg inn en kommentar
<< Home
 

...liker Jesus, matematikk, pus, venner, gutten min, god mat og det å være glad.

 
hva var det jeg sa?
tidsmaskin
sånn ellers -

hvis du har noe du ville ha sagt, send det til madeleii på ulrik.uio.no, foreksempel. som oftest er jeg nokså grei.

vinker