madeleine er skjult; i kjærlighet
ung, naiv. liker kjærlighet. oslopike.
onsdag, februar 11, 2009
Representativt!
Jeg ble tagget på oppgaven;

1. Gå inn på mine bilder/mapper.
2. Velg den 6 mappen.
3. Finn det 6 bildet.
4. Sett inn bildet på bloggen.
5. Skriv litt om bildet.
6. Inviter 6 nye – link og gi beskjed om utfordringen til dem.

Så. Here it is, here it goes...



Merkelig bilde. Men jeg kan fortelle deg når og hvor. 11.oktober 08. Gamlebyen Kirke i Fredrikstad. Der sitter Madeleine og Rebølla og venter på bruden, og hva tenker Madeleine på? Så fint taket var. Så kjempefint! Sånn tak vil jeg ha. Men vent! Jeg har med meg kameraet, så jeg kan forevige det fine taket på minnebrikka mi. Huhei. Men jeg kan ikke ha blits, for da blir det helt feil farger, og, vel, det er litt avstand, så det kommer til å bli utydelig. Akk ja.
Og det er ikke det eneste bildet som er av dårlig kvalitet i mine bildemapper. For å være ærlig er de aller fleste det. Men så har jeg vel innsett at en fotograf er jeg ikke, og lært meg å leve med det. Og det er heller ikke det eneste bildet som trenger forklaring for utenforstående. På ingen måte. Men der hadde jeg heller aldri noen illusjoner om at jeg ville være en selvforklarende fotograf (om enn dårlig.).

Så sender jeg det videre; Eva-Darling. Lisa Marie, bursdagsbarn i dag! Ane, når du en gang kommer i gang med blogging igjen. Kristin, fordi du prøver å ta deg bloggeferie. Naken-Thomas, fordi jeg håper på et SFW-bilde, nå. Kudi.

Nå. Hvor er badedrakten min, mon tro?
posted by madeleine @ 23:17  
0 Comments:
Legg inn en kommentar
<< Home
 

...liker Jesus, matematikk, pus, venner, gutten min, god mat og det å være glad.

 
hva var det jeg sa?
tidsmaskin
sånn ellers -

hvis du har noe du ville ha sagt, send det til madeleii på ulrik.uio.no, foreksempel. som oftest er jeg nokså grei.

vinker