madeleine er skjult; i kjærlighet
ung, naiv. liker kjærlighet. oslopike.
mandag, februar 23, 2009
Sabotøren Madeleine
Jeg skulle bare trekke opp mp3-spilleren min. Jeg hadde huket tak i portaProene, inni etuiet sitt, og skulle trekke opp mp3-spilleren ved å dra i ledningen. Spilleren lå på bunnen av sekken, under bøker og kalkulator, og jeg hadde dårlig tid. Opp med spilleren, på med musikk. Men. Vah? Bare lyd i det ene øret? Nei. Vent. Hvis jeg holdt ledningen slik, var det lyd. Akk.

Jeg hadde med andre ord fått til å gjøre samme fatale skaden på par nr 2 (av totalt fire) øretelefoner. Jeg hadde dratt for hardt i ledningen, og venstreledningen hadde mistet bakkekontakten. Det var altså sant: adjø, portaPro. Dette paret hadde vart siden før Etiopia & Kenya, med andre ord gjennom tykt og tynt. Ja. Jeg vet det er livstidsgaranti, men det krever en kvittering jeg aldri har hatt overskudd til å spare på. Pluss at det tar altfor lang tid.

Mangel på øretelefoner har gjort at jeg den siste uka ikke har hørt på egen musikk, noe som i mange tilfeller ville gjort meg gal. Men jeg har funnet en løsning:
- Jeg blir bare nødt til å synge, selv. Nynne, eventuelt, men i hvertfall, lage lyd, alle steder jeg ellers ville hørt på min egen musikk. Med unntak av lesesal (Rolig, nå. Vi snakker på et totalt uhørlig nivå for medlesere.). T-bane, trikk, buss, ingen hinder. Og vet du hva?

I blant tenker jeg at det er desto trivligere.
posted by madeleine @ 18:08  
0 Comments:
Legg inn en kommentar
<< Home
 

...liker Jesus, matematikk, pus, venner, gutten min, god mat og det å være glad.

 
hva var det jeg sa?
tidsmaskin
sånn ellers -

hvis du har noe du ville ha sagt, send det til madeleii på ulrik.uio.no, foreksempel. som oftest er jeg nokså grei.

vinker