madeleine er skjult; i kjærlighet
ung, naiv. liker kjærlighet. oslopike.
onsdag, mars 11, 2009
Oppdatering; mars!
Dette er kanskje det trivligste spillet jeg har kommet over på lenge.

Jeg skal skrive et lite stykke for IKON (du vet, den du leser når du har lest ukas Universitas.), og jeg velger å se på det som det største i min 'journalistkarriere' hittil. Nå går det bare en vei! Om jeg bare hadde visst i hvilken ende jeg skal begynne å nøste sammen tankene mine, slik at de blir til ordene i stykket.

Og jeg vurderer å søke meg over til lektorprogrammet, med matematikk og informatikk. Les: vurderer.
posted by madeleine @ 23:36  
0 Comments:
Legg inn en kommentar
<< Home
 

...liker Jesus, matematikk, pus, venner, gutten min, god mat og det å være glad.

 
hva var det jeg sa?
tidsmaskin
sånn ellers -

hvis du har noe du ville ha sagt, send det til madeleii på ulrik.uio.no, foreksempel. som oftest er jeg nokså grei.

vinker