madeleine er skjult; i kjærlighet
ung, naiv. liker kjærlighet. oslopike.
søndag, april 19, 2009
"That's because he likes you"
I går fikk jeg, Kristin og Rebølla endelig sett "He's just not that into you" på kino. Jeg vet du kanskje ikke vil tro på meg nå, at du, som meg, tror den er helt middels, men hør: den er veldig, veldig bra. Jeg vil kanskje driste meg til å si fantastisk. En gjenkjennelsesfaktor lik 1000.0 gjør at du ler av deg selv gjennom hele filmen.

Og, en annen ting; hvor pen går det an å bli? Jeg mener, Scarlett Johansson er nødt til å være den heiteste jenta jeg vet.

ADVARSEL FORØVRIG: den egner seg nok i begrenset grad for gutter, og du går fra kinoen overfylt med hormoner.
posted by madeleine @ 13:09  
0 Comments:
Legg inn en kommentar
<< Home
 

...liker Jesus, matematikk, pus, venner, gutten min, god mat og det å være glad.

 
hva var det jeg sa?
tidsmaskin
sånn ellers -

hvis du har noe du ville ha sagt, send det til madeleii på ulrik.uio.no, foreksempel. som oftest er jeg nokså grei.

vinker