madeleine er skjult; i kjærlighet
ung, naiv. liker kjærlighet. oslopike.
lørdag, mai 23, 2009
- Bare ikke i dag?
En dag skal jeg bli skikkelig flink til å være jente, jeg skal bare si fine ting hele tiden og verken trampe i salaten eller såre eller gi blaffen, jeg skal bare omgi meg med finfine ting, alltid rydde opp etter meg, på ingen måte gjøre noe annet på do enn å tisse blomster, jeg skal prate fint hele tiden, jeg skal bli flinkere til å prate om generelle ting som været og klær og hva jeg mener om for eksempel hårfletting og frisyrer og forskjellige tv-programmer, jeg skal bli flinkere til å markere med lilla og rosa i bøkene mine, jeg skal bli flinkere til å kle meg pent og sminke med kledelig, jeg skal bli sånn som hun som alltid er pen, som uansett om hun totalt sett ser fryktelig ut, så er hun fortsatt innmari pen, og har fortsatt nybarberte legger og er myk og fin, jeg skal bli en sånn som aldri roper høyt, er smartere enn menn, eller stikker meg ut fra mengden, jeg skal bli en sånn som gutter liker fordi hun får ham til å føle seg mer som en ordentlig mann, jeg skal bli en lettvekter, jeg skal bli mye flinkere på kjøkkenet, ordene skal trille ut av munnen min som perler på en snor, slik at mannen i mitt liv kaller meg sin lille lerkefugl, jeg skal ha en lys og lett latter, og jeg skal alltid være blid, selv når jeg ikke er det.

Og jeg skal aldri ringe han fine med grinestemme.
posted by madeleine @ 23:34  
0 Comments:
Legg inn en kommentar
<< Home
 

...liker Jesus, matematikk, pus, venner, gutten min, god mat og det å være glad.

 
hva var det jeg sa?
tidsmaskin
sånn ellers -

hvis du har noe du ville ha sagt, send det til madeleii på ulrik.uio.no, foreksempel. som oftest er jeg nokså grei.

vinker