madeleine er skjult; i kjærlighet
ung, naiv. liker kjærlighet. oslopike.
tirsdag, mai 12, 2009
Endelig!
I dag fikk jeg tilbake en god venn. En god venn jeg møtte da jeg kom til Oslo. Eller, det var kanskje mer jeg som fant ham. Og jeg likte ham. Solid type, ikke for ung eller for gammel, og med så mye mer når jeg kommer på innsida av ham. Så mange rom.

Så dro jeg til Afrika, og vi mistet kontakten. Etter at jeg kom tilbake så jeg han selvsagt av og til, men det ble aldri til at vi fikk være så mye sammen. Før i dag. I dag fant vi endelig tonen igjen. Jeg og skolesekken min.
posted by madeleine @ 20:20  
0 Comments:
Legg inn en kommentar
<< Home
 

...liker Jesus, matematikk, pus, venner, gutten min, god mat og det å være glad.

 
hva var det jeg sa?
tidsmaskin
sånn ellers -

hvis du har noe du ville ha sagt, send det til madeleii på ulrik.uio.no, foreksempel. som oftest er jeg nokså grei.

vinker