madeleine er skjult; i kjærlighet
ung, naiv. liker kjærlighet. oslopike.
fredag, mai 22, 2009
Roten til alt godt
V E R D E N S - jeg snur meg til ham og smiler, for jeg aner - V - hvor - A - fortsettelsen - K - skal - R - gå - E S T E - og jeg smelter på innsiden, jeg blir myk, han har ikke bare tastet det på tastaturet, han har tastet det inn i hjerterota, nå står det der, og hvis du ikke kan se det, er det deg det er synd på, for jeg tror i hvertfall på kjærligheten, og jeg tror jeg har funnet litt, jeg har kanskje bare brettet opp en flik, men jeg liker det, og jeg skriver sannheter på ryggen hans, jeg sier det jeg ikke tør si høyt med fingeren min, han sovner men jeg håper og velger å tro at jeg har skrevet det, med en kjærlig finger, setter merker i hjerterota hans også.

Du vet, der hjertet henger fast i resten av kroppen.

hjerterot
~rot (av I rot) muskelbunt som hører til hjertet; overf: innerste sjel, dypeste følelser bli varm om h-a
posted by madeleine @ 21:56  
1 Comments:
Legg inn en kommentar
<< Home
 

...liker Jesus, matematikk, pus, venner, gutten min, god mat og det å være glad.

 
hva var det jeg sa?
tidsmaskin
sånn ellers -

hvis du har noe du ville ha sagt, send det til madeleii på ulrik.uio.no, foreksempel. som oftest er jeg nokså grei.

vinker