madeleine er skjult; i kjærlighet
ung, naiv. liker kjærlighet. oslopike.
fredag, juli 03, 2009
Gone Too Soon
Jeg lover å snart ta vekk den svarte bakgrunnen. Hvertfall den dagen jeg ikke blir melankolsk inni hodet av å høre Michael Jackson.

For all del; jeg skjønner at dette dødsfallet kom svært beleilig. Midt i beste agurktid, og med mengder av agurkstoff. Gir alle lov til å fråtse i sladder og skvip. Og gir rett blaffen i dem av oss som synes det er innmari trist. Jeg har fått vite altfor mye om MJ som jeg ikke hadde lyst til å vite i utgangspunktet. Og jeg skjønner virkelig ikke hvilken relevans det har. Slapp av, hold kjeft, Leave Him Alone. Han er borte nå.

Man kan stille spørsmål ved idoliseringa mi. Er dette sunt, da? Jeg trodde ikke jeg var så glad i MJ som det nå viser seg. Også er det akkurat som om jeg kommer på det om og om igjen. Folk spør meg om sommerplanene, først skal jeg jobbe litt, så skal jeg på Michael... eh, til London, så...

(Gone Too Soon)
posted by madeleine @ 21:57  
0 Comments:
Legg inn en kommentar
<< Home
 

...liker Jesus, matematikk, pus, venner, gutten min, god mat og det å være glad.

 
hva var det jeg sa?
tidsmaskin
sånn ellers -

hvis du har noe du ville ha sagt, send det til madeleii på ulrik.uio.no, foreksempel. som oftest er jeg nokså grei.

vinker